Första dagen hemma...

Tjena!
Vaknade imorse och kände mig sprudlande pigg och kaffesugen😃. Fixade gröt frulle åt grabbarna sen spanade vi på julkalendern. Albin började redan igår när 1:A avsnittet va börja hitta på saker han skulle göra istället för att titta. Tyckte det var lite otäckt förra året så det är väl med skräckblandad förtjusning nu med verkar det som☺️. Jag och Eddie tog en pw på 40min ca. Hem och dammsuga nedervåningen och dusch och lek på övervåningen innan det vart en tidig lunch, 11. Eddie vilar nu så då blir det lagom tills vi hämtar Albin kl.14. Så nu dricker jag kaffe och äter min "grattis" choklad som jag fick av min jobbkollega. Så jag har det riktigt bra!😊.
Igår kom min familj på besök, fika och julgodis bjöds det på. Alltid trevligt och högljutt!😂👍. Försökte ta lite bilder men suddigt...
Nu slänga upp benen och njuta av tystnaden och kolla julklappar till barnen. 
Trevlig måndag!😚









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0