Fullt upp!

Hejsan!
Hela helgen har gått i ett för oss. Julbord med jobbet i fredags på Elite. Gott och trevligt och hemma till 21. Ville vara hemma skapligt då vi var bjudna på Elliots dop på lördag, Dan och Elins pojke. Smörgåstårta, fika och mysig em🙏☺️. Strax innan middagen fick vi besök av Puttes familj så vi åt lite och jag däckade i sängen innan 20:30, helt slut! Och igår em kom Puttes familj och uppvaktade mig. Bra presenterar och fina blommor, doftar jul här hemma😃. 
Eddie var helt slut igår så idag blir det utelek i snön och bara vara själva och ta det lugnt. Det behöver nog både han och jag😉.
Kollade på julklappar på nätet igår så jag beställer nog endel till barnen. Som vanligt vill man ge en hel drös till prinsarna. 
Lite bilder nedan, trevlig måndag!😚





Sorry för ojäm text, den ändrar av sig själv...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0