Luciadagen!

Hej, hej!
Imorse blev det tidig frukost då Albin skulle ha lucia på förskolan till 7:30. Hans avdelning var de enda som var ute men det är ju det allra bästa tycker jag för då kan ju många komma och titta från familjerna.
När vi kom hem så har vi städat och röjt alla leksaker och Albin och jag har turas om att dammsugit. Albin stängde sin dörr så han fick ta bort leksakerna själv så inte bus Eddie kommer in och förstör som han sa. Fint och snyggt! Nu har jag bara grabbarnas rentvätt och toalettsnusket kvar. Putte slutar tidigt så då drar jag iväg och slänger saker på sorteringen och handla hem tacos ingredienser till kvällen. Besök ikväll och lite vin blir det naturligtvis till "På spåret"😉👍.
Imorgon åker mamma och jag till Ikea, skulle åkt i veckan men Eddie har varit så förkyld så vi väntade några dagar. Lite julklapps shopping till barnen blir det. Så på em blir det fix i Eddies rum, kul!!😃.
Grabbarna vilar nu så jag passar på att köra på ett bra tempo så det är klart när de vaknar. Effektivt ska det va!
Fortsatt trevlig lucia och fredag!
Kramar😚







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0