Onsdag!

Godmorgon!
Regn ute och ingen snö än, nu vore det mysigt att få det och att det bli ljusare. Detta mörker är så trist!
Igår fick Albin vara hemma från förskolan, han var ledsen och verkade inte kunna uttrycka sig om varför. Sen att jag skulle till mitt jobb och ta personalkort gjorde det inte så mycket bättre då han absolut ville följa med. Så självklart fick han stanna hemma och vara med mig och Eddie och ha mysdag istället☺️.
Albin sa att det är "konstigt nu" alltså att jag och Putte har bytt med att gå hemma. Och det är ju en ny situation så det blev väl knasigt för honom. Men idag är han i fas igen och ser fram emot förskolan😃👍.
Idag blir det promenad och vägen förbi affären, havregryn är slut och Eddie dissade mannagrynsgröten så det måste handlas. 
Sen tror jag det blir en tur till Plantagen, handla hyacinter och ta med mor också om hon behöver julblommor. 
Igår hade vi Cissi och småkillarna på besök och farbror Johan, alltid trevligt med besök och huset vänds upp och ner. Härliga barn!😊
Nu på med träningskläder och förbereda förskolan. 
Trevlig onsdag!😚






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0