Torsdag...

God förmiddag!
Eddie har för andra dagen i rad vaknat strax innan 05. Inte sur eller ledsen utan jätteglad och på spralligt humör. Han är ju för söt☺️. Funderar på om jag och grabbarna ska ner på stan på fm och handla julklappar. Vet vad jag ska ha några utav dom så det går nog smidigt om Eddie är med på noterna. Har en förmåga att tröttna om vagnen står stilla och om allt tar för lång tid😉. Men jag är ju snabb som tur va i det mesta. Haha!
Har kollat på inredning litegrann igår till Eddie och Albin . Eddie ska få förvaring och hyllan nu i julklapp av mamma och resten till Albin kanske blir lite till present i mars eller tidigare då jag har så svårt att hålla mig. Haha! Albin har ju nu en stjärnvägg men tänkte måla över så det blir en ljusgrå fondvägg. En schysst skrivbordslampa. Vita hyllor över sängen lite högre upp som sätts på två väggar och möts i hörnet. Fin ljusslinga i samma färger som rummet och snyggt tyg med romber som är så modernt. Kolla Ferm Living barn som är en underbar serie☺️. 
Nä dags att sätta fart så vi kommer tidigt till stan. 
Trevlig torsdag!😚









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0