32 idag, 33 imorgon...

Tjenixen! Som vanligt är det bloggtorka och dagar som rullar så fort! Två arbetsdagar kvar nu sen på måndag ska Putte börjar jobba igen och jag myspysa med barnen och såklart husfix och juldona, haha. 
Idag fick vi lite extra klirr i kassan, jämställdhetsbonus från Försäkringskassan. För att Putte är hemma en lägre tid med Eddie. Kanon och perfekt tajming till julklappsinköpen👍😃.
Håller på lite smått med att planera Eddies rum. Ska införskaffa expedit hylla och vägghyllor och vimpel som ska upp och kuddar som matchar. Albins rum blir ev en tapet istället för stjärnväggen men är inte så akut än där. Först ska vi snygga till vardagsrummet som jag också har idéer för. Längtar en aning tills vi båda börjar jobba, komsi pengar😉. 
Imorgon är det dags för födelsedag, min. Känns väl inte så superspännande direkt utan man tar det med ro. Förr om åren så självklart hade man fest och var tokladdad. Nu är man bara gammal och klok😉.
Tänkte ikväll baka endel men det slutade bara med rocky road. Sockerkaks huset som Albin och jag skulle göra på dan var sönder när jag öppnade det så det var bara att slänga. När knäcken skulle fixas så självklart hade jag glömt handla mandeln. Tankspridd är nog bara förnamnet, mycket nu....
Så på söndag kommer min familj och ska uppvakta mig, mamma och bror. Vi fyller alla år under 1 veckas tid så smartast är att slå ihop det😃. 
Jaja bilder kommer upp sedan så får ni se familjen tajkon! 
Trevlig kväll, kram!😘
PS. Texten är inte samma jag vet, bloggen hängde sig en aning. Ds.














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0