Söndag...

Godkväll!
Är rätt trött nu efter en jobbhelg med bästa brudarna, funderade starkt på att ta en löparrunda direkt för att få frisk luft och bara få va. Lyssna på musik och träna är magiskt och grym känsla efteråt dessutom. Så imorgon får det bli istället!😉. Har känt mig risig inatt, typ förkylning på gång. Men jag ska inte bli sjuk så bita ihop och köra på är mer min grej. 
Har smått börja baka lite här hemma då jag och mamma ska uppvaktas av min familj i slutet av nov/början i december och sedan av Puttes fam. Adventsgottis naturligtvis👌☺️. Så imorgon får det bli lussebullarbak och sedan ska jag fixa julgodis. 
Är fortfarande grymt sugen på fest och träffa alla vännner, på lördag kväll kanske. Kan ni?? 
Imorgon har Albin maskerad på sin avdelning då de har fått nyrenoverade avdelningar så det blir lite av en invigning, han har lånat Blixten mcqueen dräkt av kusinen. Bild läggs ut senare. 
Kul ide och mycket bra initiativ på förskolan nu. Jag gillar när det händer någonting och man ser bilder, teman och resultat osv. Jag är nog en sån där jobbig mamma som har krav och att det ska hända något. Pedagogisk fantastisk man här hemma och jag rastlös morsa som älskar att hålla igång med nya projekt och ha barnen inblandade i det. Så himla kul och ännu mer energi får man utav det när man ser hur kul barnen har!😃 
Nog pratat ikväll, till helgen händer det grejor. Kvalité med mannen, återkommer om det😉.
Sköt om er, kram😘








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0