Tröttmössa idag...

Godmorgon på er!
Eddie har under några dagar vaknat på nätterna och inte somnat om direkt. Antagligen pga framtänder som börjar visa sig. Och inatt vaknade han vid 04 och somnade vid 05 ca och strax därefter vaknade Albin. Men det räckte att säga att det var natt så la han sig igen. Men precis när jag är på väg att somna så kommer han in till oss igen strax efter 06 sen var det kört! Så herregud vad trött jag är nu. Tror inte ens kaffet hjälper faktiskt😉. Blir kul att jobba kvällspass, kommer vara rätt sliten...
Putte cyklade till jobbet nyss för medarbetarsmtal. Jag tänkte på att åka till Ikea när han kommer hem men vettetusan om jag orkar engagera mig i det efter den här morgonen, gäsp. 
Igår hade Albin höstlopp på förskolan och han var så laddad och glad efteråt så Putte skickade mms när jag var på jobbet. Diplom fick man såklart också😊.
I helgen är jag ledig fredag-söndag men hoppas på att få jobba extra på lördag. På kvällen blir det att äta tacos hos fam.Karlssons och dra julklappslott, trevligt!
Lite bilder nedan...
Kram😘








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0