Ursäkta...

Hello!!
Längesen I know! Dagarna rullar på alldeles för fort och jag bara jobbar och småbarns liv hemma och trött på kvällarna är jag också. Har tappat träningen igen och känner mig slö!! Men imorgon ska löpningen komma igång igen så jag blir mig lik snart igen😃. Har jobbat 6-dagars förra veckan och har bara 2 jobbdagar nu men har en himla massa ändå den här veckan. Bilbesikning idag som blev godkänd, tack och lov! Hygienmöte utöver min jobbtid, föräldramöte, Biliabesök, hälsa på mamma, syster och middag hos Karlssons. Så jorå jag har lite på agendan. Dessutom idag så har jag storstädat tvättstugan och rensat bort gammalt skräp och slängt tidningar och pant och möblerat om lite där inne. Ska bara inhandla smart förvaring som finns på Ikea. Bygga på höjden är kanon!👍😉. Ni alla vet ju hur rastlös jag mestadels är så skönt att få saker och ting gjorda. Haha. 
Turkiet resan då som vi var på var kanon! Bra väder varje dag, vi vilade varje dag så vi inte var i solen när det var som varmast. Äta och dricka fick vi göra hur mycket som helst. Det som var lite tokigt va att middagen öppnade 19 och då brukar Eddie i vanliga fall sova så han var grinig och trött precis innan. Men först mat till honom så gick allt kanon och sen somnade han i sulkyn bredvid oss och sov hela nätterna så välling nattetid är helt borta nu🙏😃. En trevlig semester och så tacksamma att få åka med och uppvakta svärmor på hennes jämna födelsedag☺️. 
Lite bilder nedan, sköt om er. 
Kramar!😘









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0