Fix!

Sitter i högläge med ett glas eller mitt andra glas rött. Börjar ta ut semestern i förskott typ!😃. Vi tvättar allt här hemma, sängkläder och allas kläder så jag kan stryka och packa väskan imorgon. Skrev en "check lista" idag och det gällde bara barnen. Det mesta av medicin och allt praktiskt till Eddie för allt är helt omöjligt att hålla reda på annars. Mina grejor har jag inte brytt mig särskilt om det är inte så noggrant heller känner jag. 
Idag åkte vi till syrran och självklart står FIKA på agendan, tårtstubbe😉. Alltid lika kul och träffa Frida och Rickard också och Albin har så mycket att prata om och bortskämd med all fokus på sig. Vi har tur med så fina familjer, jag och min man🙏. 
Lite bilder nedan, nu myspysa med halvan. Trevlig torsdag kväll😘








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0