Ledigt nu!

Tjaba tjena! Som Albin brukar säga. Allt bra med er? Jag har precis kommit hem från sjukhuset efter en ultraljud av gallsten. Det verkar inte vara något iaf som de kunde se direkt, skulle kika på dem större sedan. Men som sagt endel maträtter blir det värre av i magen så det gäller och vara uppmärksam bara. Jobbade igår kväll o tog ut sem.dag idag och är ledig ons och tors på schemat för att jobba helgen egentligen men eftersom vi åker på semester på lördag så är jag ledig nu. APT bara imorgon fm så japp så semester nu då. Grymt!!👍😃
Ska bli så skönt med semester, grabbarnas första flygtur. Kommer bli en upplevelse helt klart! 
Vinterdäcken är klart för det verkar bli snö/halt ev när vi är borta litegrann så vi är förberedda och skönt att ha det gjort😉.
Packa gör vi kvällen innan så nu är det bara checka av medicin till oss alla och solkrämer. Vi tänkte överraska Albin och köpa en egen resväska, så han får känna att det är hans alldeles egna☺️.
Nu fixa sista smutstvätten så är det tomt på det. Och fixa in all rentvätt på det. Bäst att sätta fart, så ska vi fira med lite glögg ikväll!😘 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0