Tisdag!

Tjena!
Ledig igår och idag, skönt! Men var inne en snabbis ändå på jobbet på förflyttningsutbildning så nu är jag klok igen👍. Albin är på förskolan så vi andra åkte till Ica Maxi och handlade hem lite ingredienser till fredag kväll då svärföräldrarna kommer på middag och snygga kaffemuggar för 59 spänn, gratis! Bara rödvinet som ska inhandlas nu😉.
Idag till kl.15:30 ska jag och 8 brudar från mitt jobb till Spa-källan och få behandling/bubbla jacuzzi och äta på Tapas Papas efteråt, grymt trevligt och gott ska det bli. Tack jobbet!🙏
Igår kväll klippte vid Eddie så han slipper det långa håret när vi snart ska på semester. Albin ska vi fixa i veckan också såklart.




Dags att fixa i hemmet, trevlig tisdag!😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0