Sjukstuga...

Halloj!
Har inte skrivit på länge då jag funderar på att lägga ner bloggen. Nu hänger jag mera på Instagram då kan man hänga med mig och min familj mera "jentankarlsson". Den är öppen för alla nyfikna som vill följa😉. Som ni säkert vet om så är vi inne i värsta sjukperioden. Svinkoppor, feber, ögoninflammation och förkylning/halsont och sen blir kattskrället sjuk i feber så alla utom mannen har haft nått. Vet inte om jag ska skratta eller gråta för det har känts helt hopplöst sista tiden😢.
Det värsta är när man ska ta hand om sjuka barn och fixa allt som har med matlagning att göra, leka, underhålla hela dagar när man är exakt lika risig själv och man egentligen inte orkar men man biter ju naturligtvis ihop och knaprar på värktabletter. Nä fy så less jag är på skiten! Tycker så synd om mina killar. Och jag själv behöver ut och röra på mig få energi och hålla mig frisk och även jobba en hel vecka vore ju trevligt. Man känner sig inte snäll mot kollegorna även fast jag såklart vet att det är såhär med småbarn och första tiden på förskola. Men ändå, jaja ni fattar😃.
Någon frivillig som vill städa huset, fixa smuts/ren tvätt och tvätta fönstren? Smutsigt hem och ligga efter med tvätten tillhör inte min kategori. Jag är petig men har släppt lite på tyglarna sen barn nr 2 kom. Haha😂. 
Stora prinsen får gå till fsk imorgon iaf när jag inte är kry än och min andra prins får vara hemma hela veckan, stackarn😔. 
Nästa vecka tar vi nya tag och hoppas att april erbjuder en friskare månad och mycket soltimmar🙏☀️
Natti och kram!😘











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0