Inskolningsdag!

Goddag!
Alla vi vaknade pigga och utvilade imorse, utom Putte!😂. Tufft med lĂ„ng ledighet och sĂ€tta igĂ„ng med jobb igen. Eddie började sin första dag pĂ„ förskolan som nog ingen har missat att jag skrivit pĂ„ fejjan😉. Han lekte vĂ€ldigt bra, gick runt och nyfiken pĂ„ leksaker och alla rummen och kör sitt race. Va utan nappen och det sĂ„g ut som han kĂ€nde sig van att vara pĂ„ en förskola. Dansade till musik, tvĂ€ttade hĂ€nder(favoriten), sparka boll och riva ner böcker. Precis som han gör hemmaâ˜ș. Blev tyvĂ€rr ledsen nĂ€r vi skulle gĂ„ hem efter lunchen, trött och trist att klĂ€ pĂ„ sig men det gick över nĂ€r han satt i vagnen. SĂ„ nu vilar han som han alltid brukar göra. SĂ„ framöver ska han sedan fĂ„ lĂ€ra sig att vila tillsammans med de andra barnen i samma rum och pĂ„ en madrass och jag ska gĂ„ hem titt som tĂ€tt och trĂ€na pĂ„ att lĂ€mna. MagkĂ€nslan kĂ€nns vĂ€ldigt bra och förskollĂ€rarna/barnskötarna kĂ€nner jag sen Albin gick dĂ€r sĂ„ det Ă€r tryggt och en bra miljö nĂ€ra hemmet😊👍.
Om en stund kommer Cissi och grabbarna pĂ„ fika/mellis sen hoppas jag hinna stĂ€da bort endel av julen, nu börjar jag tröttna litegrann faktiskt pĂ„ allt det röda hĂ€r hemma. Haha. 
Fixa lite kaffe och njuta av tystnaden, fantastisk skönt mĂ„ste jag sĂ€gaâ˜ș.
Kram! 









Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

VÀlkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har tvÄ hÀrliga prinsar pÄ 4 & 2 Är gamla. Jag skriver om vÄran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. SÄ upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, vÀlkommen!

RSS 2.0