Jul & Nyår!

Hejsan!
Lite seg är man allt idag och med all rätt😜. Julen har gått i ett rasande tempo. Vi var klara i god tid med alla julklappar och njöt varje kväll med inslagning, jul tv, äta och dricka gott och bara njuta. Precis som det ska vara! Varannat år kör vi julafton hos min familj och i år var det fam. Karlssons tur och då är vi på juldagen i Kungsör. Barnen är lyckligt lottade som får massor med paket av våra familjer och glädjen är underbar att se!🙏. Tomten kom även på besök och Albin, Eddie, Lucas och Max klarade det suveränt utan att bli rädda. Juldagen hos min familj så fattades bror och sambo som reste runt i Kambodja och hade det härligt i värmen. I min familj så kör vi julklapps hazard. Spel om paketen som är så grymt kul! Trisslotterna slåss man alltid om😃. Mot kvällen gick jag och vänner ut på Elite och jag kände mig väldigt ung! Haha. 45+ var det nog istället för 25+😉. Kul och bakis från helvete kom också...dröjer nog ett halvår igen innan man festar nästa gång. Jag håller mig nog till nått glas rött då och då istället tror det passar bättre. 
Nyår så var vi hos svägerskan och åt 3-rätters och drack lite rödtjut och spelade spel. Lång tid till tolv alltså för en annan som brukar sova innan 22 i vanliga fall😂. Vi kollade på fyrverkerier nära vårat hus men Eddie blev rädd så det var bara att gå in och sen var man en aning orolig för de hade noll koll på vilket håll fyrverkerierna skulle flyga dessutom så Putte och Albin kom in strax efter....
Men absolut supertrevliga dagar har vi haft bara snön som fattas dock. 
Putte börjar jobba imorgon och Eddie ska börja på förskolan den 7:e januari. Känns att tiden är inne, han blir då 1år och 5 månader. Så det blir skönt med rutiner, jobb, träning och börja spara pengar igen och dagarna rullar på. En härligt blandning av allt så som jag gillar😊. Att få ha allt detta i livet är en bra balans som jag alltid strävar efter. Nu njuter jag av sista mammatiden hemma som har varit en härlig tid och blickar framåt med ny fas i livet att ha två barn och ser all spännande utveckling. Och få vardagen att fungera som småbarnsföräldrar, men jag älskar det verkligen. Många bollar i luften är det jag gillar allra mest så jag ser fram emot 2014 och hoppas på ett härligt år!
Njut, ta hand om varann och tänk positivt! 
Kramar🙏😘













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0