Längesen...

Gokväll på er!
Fick något fnatt ikväll att kanske sätta fart med bloggen igen? April var senast såg jag. Haha. Jag har alltid något att skriva om, tips och fina ting att visa som jag gärna vill dela med mig. Och några kanske är nyfikna och har samma intressen dessutom ;).
Ju äldre jag har blivit så har inredning och mat blivit en stor passion i mitt liv. Får mycket idéer på Instagram och Pinterest samt DIY(do it yourself). Internet är fantastiskt!
Jag har Instagram kontot öppet och heter där jentankarlsson om ni är nyfikna på mig och min vardag.
 
Har under veckan vabbat med båda prinsarna. Albin med hög feber och Eddie med feber och ögoninflammation och jag själv fick bara ont i halsen och ont kroppen men mår prima idag tack och lov! Imorgon är det jobb/fsk och jag kör en 6-dagars vecka. Så matsedeln är kirrad och maten inköpt, så skönt att slippa åka var och varannan dag till Ica. Dyrt och tidskrävande och nu när jag nu jobbar heltid så måste det vara smidigt ;)
Nästa veckas matsedel:
* Hemmagjorda köttbullar, pasta
* Primörer med korv, kall senap/honungssås
* Kyckling med wokgrönsaker
* Torsk i ägg/persiljesås, kokt potatis
* Spagetti och köttfärssås
 
Har under helgen beställt dessa fina ljuslyktor som är i koppar som finns på www.boligheter.se som är en nyhet. Är lite sugen att ha koppar, vitt och rött i år till jul.
Hoppas ni blev lite intresserade och ser fram emot nästa inlägg, då kör vi på mina favoritsidor på nätet nästa gång.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll, många kramar!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jentanholm nu Karlsson

Välkommen till mig! Lyckligt gift (15/6-13) som har två härliga prinsar på 4 & 2 år gamla. Jag skriver om våran vardag, inredning, tips, matlagning och det som faller mig in. Så upp med benen och ta en kopp kaffe och lata dig lite, välkommen!

RSS 2.0